Stiskněte "Enter" pro přeskočení obsahu

O mě

Jmenuji se Honza Pavelec a jsem zakladatelem tohoto blogu.

Je mi 26 let, pocházím z Pardubic a vystudoval jsem vysokou školu obchodní v Praze (VŠO). V současné době pracuji jako obchodní a marketingový konzultant v jedné nejmenované mezinárodní firmě a mezi mé koníčky patří online marketing a cyklistika.

Právě o prvním zmíněném zájmu chci psát na tomto blogu, který jsem si za tímto účelem založil. Myslím si, že se jedná o téma, které má již nyní velký význam a potenciál, přičemž do budoucna se bude jeho vliv a důležitost i nadále zvyšovat. Jedná se především o doménu mladých lidí, jelikož současná generace tráví na internetu velkou část svého volného času a nejrůznější reklamy je obklopují po celý den. Ostatně, já tam vlastně patřím taky.

Navíc i drtivá většina firem již chápe obrovský potenciál internetu a těžko byste hledali nějakou, která nemá svůj web. Často už podnikatelé nezůstávají pouze u svých webových stránek a snaží se využívat i sociální sítě. Teoreticky tak mohou oslovit až čtyři miliardy uživatelů internetu, což dělá z internetu největší trh světa, který navíc obsahuje lidi všech zájmů, národností a názorů ze všech koutů světa. Proto se online marketingu věnuje čím dál více škol a lidí. Každý s dobrým nápadem či dostatkem píle zde může uspět, avšak konkurence se s každým rokem zvětšuje.

Rád bych proto na tomto blogu objasnil některé věci, vysvětlil různé pojmy, podělil se o své zkušenosti, dal rady a tipy ostatním a pokoušel se rozvést diskuze. Při procházení různých článků si totiž všímám, že po internetu kolují spousty lží a nepřesností, které mohou lehce uškodit marketingovým nováčkům a firmám. Jelikož se do online prostoru přesunuly i konkurenční boje, mohou chyby nenávratně pozastavit komerční růst firmy a dát konkurenci prostor k získání vašich potencionálních zákazníků. Chci proto uvést věci na pravou míru, avšak aby byl člověk v oblasti marketingu úspěšný, potřebuje být schopný v komunikaci, musí být kreativní, schopný řešit problémy a odhadnout co udělat dál.